ŠKODA Service Challenge

Soutěž ŠKODA Service Challenge probíhá na úrovni národní, vítězové národních úrovní se následně utkají v mezinárodním finále. Soutěží se v kategoriích nejlepší servisní poradce, servisní technik, pracovník prodeje ŠKODA Originálních dílů a příslušenství i lakýrník.

 

V roce 2013 se do mezinárodního finále probojoval lakýrník Pavel Pluhař, který následně v květnu 2014 v tomto finále zvítězil.

 

Po svém vítězství před dvěma lety na národní úrovni se na stupně vítězů vrátil lakýrník Servisního centra Kosmonosy Ondřej Zápotocký, který se umístil v prosinci 2014 na druhém místě.

Tour de France

Tour de France je etapový třítýdenní závod profesionálních cyklistů, který se již od 1903 každoročně koná ve Francii a přilehlých zemích. Dnes je závod považován za jednu z nejdůležitějších sportovních událostí roku.

ŠKODA Servisní centrum zajišťovalo opravy doprovodných vozidel i na 101. ročníku tohoto cyklistického závodu, který probíhal od 5. do 27. července 2014. Závod byl rozdělen do 21 etap a jeho celková délka činila 3 656 km.

 

Vuelta a España

Vuelta a España je třítýdenní etapový cyklistický závod, který se koná na území nejen Španělska, ale i dalších zemí. Patří mezi tři nejprestižnější silniční cyklistické závody spolu s Tour de France a Giro d’Italia. První ročník se uskutečnil v roce 1935.
ŠKODA Servisní centrum zajišťovalo opravy doprovodných vozidel na 68. ročníku tohoto cyklistického závodu, který proběhl 24.8. – 15.9.2013. Závod byl rozdělen do 21 etap, ve kterých se najelo celkem 3 319 km.

Giro d’Italia

Giro d’Italia je druhý nejstarší cyklistický etapový závod založený v roce 1909. Koná se primárně v Itálii, občas ale prochází i sousedními zeměmi. Zatímco cesta se mění každý rok, formát závodu zůstává stejný – s výskytem alespoň dvou časovek a průjezdu Alpami včetně Dolomit.
ŠKODA Servisní centrum zajišťovalo opravy doprovodných vozidel na 96. ročníku italského cyklistického závodu Giro d’Italia, který proběhl 5.5. – 26.5.2013. Závod byl rozdělen do 21 etap a cyklisté v něm najeli celkem 3 405 km.

Veteráni ze ŠKODA Muzea

V našem Servisním centru Kosmonosy byly opravovány historické unikáty z mladoboleslavského muzea ŠKODA. Mezi veterány byly k vidění modely jako Škoda Popular nebo jediná dochovaná verze legendárního supersportu Škoda 966.

ŠKODA Economy Run 2014

Tak jako v minulých letech, komfortní zázemí opět poskytlo ŠKODA Service Training Center a o technickou stránku soutěže se starali mechanici ze ŠKODA Servisního centra.


33. ročník soutěže ŠKODA Economy Run se uskutečnil v sobotu 20. 9. 2014. Trať soutěže se skládala ze dvou etap, které bylo nutno projet v jednom dni. Celková délka byla 327,7 kilometru a časový limit byl stanoven na rovných šest hodin. Minimální průměrná rychlost tedy byla v letošním ročníku 54,62 km/h. Trasa zavedla 48 soutěžících posádek do závodu ŠKODA Auto Vrchlabí, kde byla hodinová přestávka na oběd. Start byl u Servisního centra Kosmonosy.

ŠKODA OCTAVIA 500

Víte, jak funguje ŠKODA Octavia II po ujetí půl milionu kilometrů? Jak se s touto porcí vyrovnal motor a ostatní komponenty? A jaký vliv má na stav vozidla jeho servisní historie? Odpovědi na tyto otázky se snažil nalézt projekt Octavia 500, do kterého se zapojilo naše ŠKODA Servisní centrum.

 

Pod drobnohledem novinářů

 

Stříbrná ŠKODA Octavia Elegance 2.0 TDI/103 kW byla zakoupena v roce 2004 jako flotilový vůz a půl milionu kilometrů s ním ujel jediný řidič na svých služebních i soukromých cestách. Vůz byl po celou dobu ve výhradní péči autorizovaného servisu ŠKODA, kde absolvoval všechny předepsané úkony dle servisní knížky a při údržbě i opravách byly používány ŠKODA Originální díly. V roce 2014 proběhla série novinářských testů tohoto ojetého vozu. Vůz byl následně rozebrán v prostorách dílen ŠKODA Servisního centra Kosmonosy a všechny jeho komponenty prošly důkladnou analýzou.

 

Jak udržet vůz ve 100% kondici?

 

  • Nejdůležitější podmínkou pro bezproblémový provoz je dodržování předepsaného servisního plánu v podobě pravidelné péče autorizovaného servisu. ŠKODA Servisní centrum pracuje dle norem výrobce vozu, má k dispozici aktuální diagnostická data a používá ŠKODA Originální díly, které jsou shodné s díly používanými při výrobě nového vozu.
  • Důležitou podmínkou zachování dlouhé a bezproblémové životnosti každého vozu je tankování kvalitních pohonných hmot a používaní předepsaného motorového oleje a dalších předepsaných náplní a provozních kapalin.

 

Více informací naleznete v přiloženém letáku

Příprava speciálních vozů

Staráme se nejen o služební vozy společnosti ŠKODA AUTO, privátní vozy zaměstnanců i široké veřejnosti, předváděcí, novinářské vozy, a také o speciálně upravené flotily vozů, například pro ministerstva nebo úřady vlády.
Abychom vám mohli poskytovat nejlepší funkcionalitu, a tím i maximální zážitek z procházení stránek ŠKODA AUTO, používáme soubory cookies. Pokud budete pokračovat v procházení našich stránek bez změny nastavění cookies, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem zařízení.
Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit přes odkaz Nastavení zásad ochrany osobních údajů níže na stránce.